Lansarea a trei noi canale TV pentru copii va duce la segmentarea vizibilă a pieţei şi la intensificarea competiţiei pentru atragerea audienţei. Puţin vizibilă până acum, bătălia pentru publicitate se anunţă şi ea mai agresivă. Dezvoltarea televiziunii digitale în România, precum şi pasiunea generaţiilor actuale de copii pentru programele TV au atras atenţia grupurilor internaţionale de media. În parteneriat cu Hit Entertainment, Chello Zone a lansat, pe 3 decembrie
Lansarea a trei noi canale TV pentru copii va duce la segmentarea vizibilă a pieţei şi la intensificarea competiţiei pentru atragerea audienţei. Puţin vizibilă până acum, bătălia pentru publicitate se anunţă şi ea mai agresivă.
Dezvoltarea televiziunii digitale în România, precum şi pasiunea generaţiilor actuale de copii pentru programele TV au atras atenţia grupurilor internaţionale de media. În parteneriat cu Hit Entertainment, Chello Zone a lansat, pe 3 decembrie, JimJam, un post care funcţionează în sistem pay TV (are abonament separat faţă de restul posturilor). JimJam vizează segmentul de piaţă reprezentat de copii preşcolari, pentru care difuzează un mix de programe format din desene animate, poveşti, dansuri, spectacole. Louise Cottrell, vicepreşedinte de vânzări al Chello Zone, spune că JimJam este avantajat prin poziţionarea de nişă, precum şi de programele exclusive pe care le oferă în care sunt promovate
brandurile unor personaje precum Angelina balerina sau trenuleţul Thomas.. Postul, dublat integral în limba română, poate fi recepţionat, deocamdată, în reţeaua UPC. Un segment de public similar (1-7 ani) va avea şi Jetix Play, post desprins din Jetix, care va emite în limba română la începutul anului 2008. Un alt mare grup internaţional, Fox International Channels, s-a orientat către un segment de public şi mai mic, de până în 3 ani