Samsung Electronics isi transforma in companie locala reprezentanta din Romania, noua structura urmand sa coordoneze pietele din Romania si Bulgaria.
"Ambele piete au devenit regiuni esentiale pentru Samsung Electronics, datorita structurilor lor dinamice de piata. De acum inainte, Samsung Electronics Romania va avea o prezenta mai activa si va opera afacerile companiei prin intermediul unui birou local. Ne dorim sa aducem Samsung mai aproape de piata, in ambele tari (...) scopul principal fiind acela de a a satisface necesitatile clientilor nostri si de a aduce pe aceste piete produse de cea mai buna calitate, cat mai rapid posibil", a declarat Jae Cheon Park (foto), Samsung General Manager pentru Romania si Bulgaria.
Structurile de management vor ramane neschimbate, a afirmat Jae Cheon Park, chiar daca de acum incolo biroul din Romania va coordona si activitatea din Bulgaria. Compania va continua politica de angajare inceputa anii trecuti, a completat reprezentantul Samsung.
Compania Samsung Electronics este prezenta in Romania si Bulgaria prin partenerii sai locali. Ambele piete au fost coordonate pana de curand de Samsung Electronics Austria GmbH, care superviza intreaga activitate a companiei in Europa Centrala si de Est.
Samsung isi propune sa devina “O e-Companie Digitala”, iar pentru aceasta si-a transformat operatiunile, plasand tehnologia digitala in centrul atentiei. Astfel, intregul lant de aprovizionare al companiei, de la vanzari, marketing si comunicatii, pana la cercetare, productie si distributie, este operat electronic, prin intermediul unei retele bazate pe internet.
In 2006, compania-mama a anuntat vanzari de 63,4 miliarde dolari si un profit net de 8,5 miliarde dolari. Avand aproximativ 138.000 de angajati in 124 de birouri din 56 de tari, compania este alcatuita din cinci divizii principale de afaceri: Digital Med