Aproximativ 41% dintre romani nu stiu ce reprezinta serviciile de relatii cu clientii, iar 64% dintre cei care au apelat la aceste servicii au preferat varianta telefonica, in devafoarea celei de tip ghiseu, se arata intr-un studiu al companiei de outsourcing si call center XL World, informeaza Mediafax.
De asemenea, o treime dintre cei care au utilizat pana acum serviciile de ghiseu sunt dispusi sa apeleze la serviciile de call center, potrivit datelor companiei de outsourcing.
Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic realizat intre 10-25 noiembrie.
Mai multe stiri pe
Aproximativ 41% dintre romani nu stiu ce reprezinta serviciile de relatii cu clientii, iar 64% dintre cei care au apelat la aceste servicii au preferat varianta telefonica, in devafoarea celei de tip ghiseu, se arata intr-un studiu al companiei de outsourcing si call center XL World, informeaza Mediafax.
De asemenea, o treime dintre cei care au utilizat pana acum serviciile de ghiseu sunt dispusi sa apeleze la serviciile de call center, potrivit datelor companiei de outsourcing.
Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic realizat intre 10-25 noiembrie.
Mai multe stiri pe