Lansarea sistemului de plăţi online PayPal în România, pe platforma ePayment va creşte vânzările externe ale magazinelor online cu 30%. Pentru cei 153 de milioane de utilizatori pe care îi are, serviciul de plăţi şi transfer de bani online PayPal poate fi echivalent cu cea mai simplă şi sigură metodă de a plăti sau a fi plătit online. Pentru utilizatorii de internet din România, sistemul poate fi o cale de acces către site-urile de cumpărături „de afară“
Lansarea sistemului de plăţi online PayPal în România, pe platforma ePayment va creşte vânzările externe ale magazinelor online cu 30%.
Pentru cei 153 de milioane de utilizatori pe care îi are, serviciul de plăţi şi transfer de bani online PayPal poate fi echivalent cu cea mai simplă şi sigură metodă de a plăti sau a fi plătit online. Pentru utilizatorii de internet din România, sistemul poate fi o cale de acces către site-urile de cumpărături „de afară“ – dacă expresia mai are valoare în lumea virtuală – ştiut fiind faptul că nu puţine magazine online sunt reticente atunci când vine vorba de a procesa carduri de credit emise în Europa de Est.
Dar pentru magazinele online româneşti, un asemenea sistem înseamnă accesul la clienţi din afara graniţelor ţării, adică intrarea în circuitul comerţului online internaţional, spun oficialii companiei Gecad ePayment, care a introdus, săptămâna aceasta, sistemul PayPal şi în România. „Există utilizatori (care locuiesc în România sau în afara ţării) care au conturi PayPal şi ar prefera să achite astfel contravaloarea produselor sau serviciilor achiziţionate în magazinele online româneşti“, spune Carmen Sebe, directorul general al companiei. „În acelaşi timp, PayPal este însă şi o oportunitate pentru magazinele online care vând sau îşi doresc să vândă în afara ţării“.
Potrivit