După ce a pierdut cea de-a doua poziţie în topul mondial al celor mai mari producători de telefoane mobile în favoarea rivalului Samsung, Motorola trebuia să contraatace. Aşa că a folosit reţeta de succes de până acum, care a impus pe piaţă telefoanele ultra-subţiri şi cu stil al căror reprezentant a fost V3 RAZR. Şi cum altfel să procedeze decât prin lansarea lui RAZR II, numai că acum telefonul life-style are doi companioni în încercarea de a (re)cuceri piaţa.
După ce a pierdut cea de-a doua poziţie în topul mondial al celor mai mari producători de telefoane mobile în favoarea rivalului Samsung, Motorola trebuia să contraatace.
Aşa că a folosit reţeta de succes de până acum, care a impus pe piaţă telefoanele ultra-subţiri şi cu stil al căror reprezentant a fost V3 RAZR. Şi cum altfel să procedeze decât prin lansarea lui RAZR II, numai că acum telefonul life-style are doi companioni în încercarea de a (re)cuceri piaţa.
Toate cele trei telefoane mobile lansate recent – V8 RAZR II şi Z8 sunt deja pe piaţă, iar Q9 va fi disponibil curând – mizează pe design şi au calităţi multimedia, graţie inclusiv camerelor foto încorporate şi memoriei extensibile prin carduri miniSD de până la 2 GB. Toate pot fi folosite ca player MP3, fiind compatibile cu conexiunea fără fir a căştilor prin bluetooth. Iar cu noile căşti stereo active Motorola S9, lansate săptămâna trecută pe piaţa autohtonă, atât convorbirile, cât şi audiţiile au o calitate foarte bună, utilizarea fiind foarte comodă şi fără încurcăturile obişnuite ale firelor prin buzunare. Însă asemănările se opresc aici, fiecare din cele trei aparate adresându-se unui segment diferit de clienţi. RAZR V8, ca şi predecesorul, e un telefon cu stil, pentru cei care apreciază designul mai mult decât funcţiile avansate sau utilitatea unui smartphone. Faţă