Numarul reclamatiilor depuse de pasagerii companiilor aeriene a crescut in 2006 cu 96% comparativ cu anul precedent, cand au intrat in vigoare regulile UE privind intarzierile, anularile si refuzarea imbarcarii, potrivit unui raport al Centrului European pentru Consumatori (ECC), informeaza Mediafax.
Datele sunt cuprinde intr-un raport independent realizat de Reteaua ECC in 27 de state europene, care analizeaza problemele cu care se confrunta unitatile ECC din Europa, se arata intr-un comunicat al Comisiei Europene (CE).
Mai multe stiri pe site-ul Numarul reclamatiilor depuse de pasagerii companiilor aeriene a crescut in 2006 cu 96% comparativ cu anul precedent, cand au intrat in vigoare regulile UE privind intarzierile, anularile si refuzarea imbarcarii, potrivit unui raport al Centrului European pentru Consumatori (ECC), informeaza Mediafax.
Datele sunt cuprinde intr-un raport independent realizat de Reteaua ECC in 27 de state europene, care analizeaza problemele cu care se confrunta unitatile ECC din Europa, se arata intr-un comunicat al Comisiei Europene (CE).
Mai multe stiri pe site-ul