Miel Van Opstal, Enthusiast Evangelist (promotor al produselor destinte segmentului consumer) pentru Microsoft in zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), recomanda companiilor sa foloseasca o singura platforma de socializare pentru a scuti clientii de chinul completarii unui numar mare de profiluri.
“Conteaza foarte mult atat domeniul de activitate al companiei, cat si profilul consumatorului targetat. Trebuie sa definesti canalul cel mai bun, dar nu trebuie sa folosesti toate canalele disponibile. Trebuie sa fii doar selectiv. Este vital sa gasesti oamenii cei mai interesati de afacerea ta”, a declarat, intr-o discutie cu Wall-Street, reprezentantul Microsoft.
Gigantul producator de software a investit luna trecuta 240 milioane de dolari in achizitia unei participatii minoritare din capitalul Facebook, intr-o afacere care a evaluat reteaua de socializare la suma de 15 miliarde de dolari si care a accentuat importanta tot mai mare pe care o acorda Microsoft publicitatii online.
“Nu promovam Facebook, dar vedem un mare potential in acest site”, a spus Opstal, care a adaugat ca Facebook este "cel mai social" canal, deoarece este indreptat mai ales catre integrarea sociala si nu catre contacte de business, asa cum este LinkedIn.
“Ultimul trend se rezuma la faptul ca proprietarul unui site creeaza un grup al celor interesati de continutul acestuia. Cred ca este o initiativa putin necugetata, insa demonstreaza cat de facil este sa creezi canalul potrivit”, a spus Miel Van Opstal, unul din invitatii NetCamp, eveniment dedicat tendintelor si strategiilor in mediul online.
Potrivit lui Opstal, este necesar ca o companie sa aiba un blog atunci cand are un produs sau un serviciu folosit de multi oameni, tocmai pentru a comunica cu acesti consumatori. “Nu este o regula care sa spuna 'trebuie sa ai un blog sau un canal video', dar are rost