Tinerii din Europa prefera sa isi petreaca timpul in fata monitorului, navigand pe internet, decat sa se uite la televizor, aproape jumatate dintre respondentii unui studiu au raspuns ca se uita mai putin la televizor din cauza internetului, informeaza miercuri breitbart.com.
Cercetarea a fost realizata in zece tari europene, pe un esantion reprezentativ de 7.000 de persoane, care au fost intervievate in cadrul unei cercetari comandate de Institutul European Interactive Advertising Association (EIAA).
Pentru prima data de cand se fac asemenea cercetari, internetul a intrecut televiziunea in cazul tinerilor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani. Aproape 82% dintre ei au declarat ca intra pe internet intre 5 si 7 zile pe saptamana, in timp ce doar 77% dintre ei se uita la televizor atat de des. Procentul tinerilor care se uita la televizor intre cinci si sapte zile pe saptamana a scazut cu 5% fata de anul trecut.
48% dintre subiecti au raspuns ca se uita mai putin la televizor pentru ca aleg sa isi petreaca timpul in fata calculatorului. Cercetarea a mai evidentiat de asemenea ca 57% dintre europeni intra in fiecare saptamana pe internet.
Tarile cuprinse in studiu sunt: Belgia, Marea Britanie, Danemarca, Franta, Germania, Italia, Olanda, Norvegia, Spania si Suedia.
Tinerii din Europa prefera sa isi petreaca timpul in fata monitorului, navigand pe internet, decat sa se uite la televizor, aproape jumatate dintre respondentii unui studiu au raspuns ca se uita mai putin la televizor din cauza internetului, informeaza miercuri breitbart.com.
Cercetarea a fost realizata in zece tari europene, pe un esantion reprezentativ de 7.000 de persoane, care au fost intervievate in cadrul unei cercetari comandate de Institutul European Interactive Advertising Association (EIAA).
Pentru prima da