Grupul israelian Milomor Trade & Communication, care este prezent in Romania prin companiile HAT (importatorul telefoanelor mobile Samsung) si DTH Television (operatorul de televiziune prin satelit Boom TV), va investi peste 10 mil. euro pentru crearea unei retele retail cu produse IT, telecom, TV, multimedia care sa ajunga la finele anului viitor la 200 de unitati. Reteaua de magazine Say este dezvoltata de MCS Communications, o companie special infiintata pentru acest proiect.
"Investitia totala in acest proiect de retail va depasi 10 milioane de euro dintre care in jur de 3 milioane de euro vor fi alocati remodelarii magazinelor existente precum si lansarii noului brand si concept", a declarat pentru ZF Mihai Motora, director general al MCS Communications. El spune ca reteaua va avea ca obiect de activitate comercializarea cu amanuntul a produselor, accesoriilor si serviciilor din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, IT si multimedia. "Conceptul standard de magazin Say se desfasoara pe suprafete variind intre 25 si 80 metri patrati. In general pentru noile deschideri de magazine optam de preferinta pentru suprafete intre 40 si 70 metri patrati.
In scurt timp, vom avea un magazin Say privit deja dintr-o perspectiva usor diferita: Say Flagship Store care va fi dezvoltat pe suprafete de peste 120 de metri patrati si care va fi prezent in cele mai mari centre comerciale din orasele cu mare potential economic. Dincolo de un spatiu mai amplu, vom oferi clientilor nostri o experienta completa - nu numai de cumparare, ci si de divertisment poate", a explicat Motora.
Compania dispune deja de o retea formata din cateva zeci de unitati, construita prin achizitii si deschiderea de magazine noi.
"Pentru ca piata de retail telecom din Romania era o piata foarte competitiva si oarecum structurata, am decis sa intram in piata printr-o