ING estimeaza ca va atinge un milion de clienti pentru fondul sau de pensii private obligatorii (pilonul II) pana la Craciun, obiectivul pentru finalul campaniei de vanzare (17 ianuarie 2008) fiind acum de 1,1-1,2 milioane de clienti.
ING, liderul la zi pe piata pensiilor obligatorii, si-a majorat astfel obiectivele de vanzare, tinta sa initiala (declarata inainte de startul campaniei de aderare, la 17 septembrie) fiind de un milion de clienti.
In schimb, Allianz-Tiriac, administratorul de pe locul doi in acest clasament, si-a revizuit saptamana trecuta in sens negativ obiectivul de vanzare, de la circa un milion de clienti la 800.000 pe care ii vizeaza pentru finalul campaniei de aderare initiala. ING estimeaza ca va atinge un milion de clienti pentru fondul sau de pensii private obligatorii (pilonul II) pana la Craciun, obiectivul pentru finalul campaniei de vanzare (17 ianuarie 2008) fiind acum de 1,1-1,2 milioane de clienti.
ING, liderul la zi pe piata pensiilor obligatorii, si-a majorat astfel obiectivele de vanzare, tinta sa initiala (declarata inainte de startul campaniei de aderare, la 17 septembrie) fiind de un milion de clienti.
In schimb, Allianz-Tiriac, administratorul de pe locul doi in acest clasament, si-a revizuit saptamana trecuta in sens negativ obiectivul de vanzare, de la circa un milion de clienti la 800.000 pe care ii vizeaza pentru finalul campaniei de aderare initiala.