Ministrul transporturilor Ludovic Orban a declarat ca "nimeni nu poate sa stie acum costul total al lucrarilor" la autostrada Bucuresti-Bors, mentionand ca ministerul va finaliza, in doua-trei saptamani, un memorandum privind oportunitatea cresterii cheltuielilor. Memorandumul a fost solicitat de Executiv, dupa ce Compania de Drumuri si Autostrazi a inaintat in septembrie Secretariatului General al Guvernului o nota prin care cerea lamuriri privind interpretarea contractului incheiat cu compania americana Bechtel, constructorul autostrazii, intrucat se preconizeaza majorarea costurilor de la
2,2 mld. euro la 5,2 mld. euro. Ministerul Transporturilor va face o analiza a proiectului pentru a stabili ce tronsoane ale autostrazii vor avea costuri suplimentare sau nu si, in functie de aceasta, va fi elaborata o hotarare de guvern. Orban a aratat ca proiectul nu a avut la baza un studiu de fezabilitate care sa reflecte indicatorii tehnico-economici. "Nu a existat un studiu de fezabilitate, iar estimarea costurilor a fost ceruta din burta. Contractul a fost comandat politic si avantajeaza compania Bechtel", a afirmat ministrul. Ministrul transporturilor Ludovic Orban a declarat ca "nimeni nu poate sa stie acum costul total al lucrarilor" la autostrada Bucuresti-Bors, mentionand ca ministerul va finaliza, in doua-trei saptamani, un memorandum privind oportunitatea cresterii cheltuielilor. Memorandumul a fost solicitat de Executiv, dupa ce Compania de Drumuri si Autostrazi a inaintat in septembrie Secretariatului General al Guvernului o nota prin care cerea lamuriri privind interpretarea contractului incheiat cu compania americana Bechtel, constructorul autostrazii, intrucat se preconizeaza majorarea costurilor de la
2,2 mld. euro la 5,2 mld. euro. Ministerul Transporturilor va face o analiza a proiectului pentru a stabili ce tronsoane ale autostrazii vor