Fie ca este vorba de aniversari, baluri, petreceri corporate, dineuri, receptii, nunti, botezuri - toate solicita o baza logistica destul de vasta pentru a putea satisface cerintele diverse ale clientilor, un studiu permanent al ultimelor tendinte in dome
De profesie economist si dornic sa dezvolte ceva nou in domeniul serviciilor, Dan Banner a infiintat in 2001, la varsta de 35 de ani, Agentia Banner, care organizeaza evenimente festive precum nunti, botezuri, aniversari, baluri, petreceri corporate, dineuri, receptii. "Ideea a venit de la un film care demonstra utilitatea unui astfel de serviciu in conditiile pietei romanesti din acei ani", spune directorul firmei.
Crearea unei echipe si intocmirea unei baze logistice vaste pentru a putea satisface cerintele diverse ale clientilor au fost primii pasi in demararea afacerii. De asemenea oamenii au fost perfectionati pentru realizarea unor decorari speciale si s-a investit in mijloace de reclama si publicitate. Banii de inceput au venit din imprumuturi bancare pe baza studiului de fezabilitate.
Primul eveniment organizat a fost nunta unor prieteni, iar Dan Banner recunoaste ca la inceputul activitatii clientii erau reticenti, adresandu-se agentiei doar pentru servicii clasice, filmare-foto, ca mai apoi sa inteleaga efectul serviciilor de decorare si efecte speciale pe care agentia le oferea. "In prezent cred ca 90% din tinerii viitori miri apeleaza la o agentie, procentul este valabil pentru orasele mari, iar cerintele lor pentru servicii cat mai personalizate si unice sunt din ce in ce mai multe, ajutand la dezvoltarea unor servicii noi pe piata romaneasca."
Businessul a inceput ca o afacere de familie cu trei oameni, iar in prezent firma are 20 de salariati plus colaboratorii ocazionali pentru evenimentele de mare amploare. Directorul general al Agentiei Banner spune ca pentr