REUSITA. Bradul "I.D. Sarrieri", realizat de designerul Iulia Dobrin (foto medalion), a reusit sa stranga nu mai putin de 110.000 euro CASTIG. Creatia "Roberto Cavalli", pentru care s-au licitat 105.000 de euro, a ramas in proprietatea Andreei Esca (foto medalion) COMPETITIE. Ion Tiriac (foto medalion) a fost unul dintre cei care s-au intrecut pentru achizitionarea bradului "Luis Vuitton", de 45.000 euro Succes. Creatia care s-a vandut la cel mai mare pret apartine designerului Iulia Dobrin si a fost licitata in beneficiul copiilor defavorizati
Alexandra Nastase
Festivalul Brazilor de Craciun, desfasurat in ajun de Mos Nicolae, a creat o competitie acerba intre oamenii cu dare de mana din Romania, care au participat la eveniment. Nu mai putin de 14 brazi, purtand semnatura unor designeri celebri sau a unor vedete, au fost scosi la licitatie, ca in final sa se ajunga la donatii de peste 660.000 euro. Fabuloasa suma va fi folosita de Organizatia "Salvati Copiii" in programe de educatie destinate prescolarilor din comunitatile defavorizate. Inca de la inceput, gala s-a transformat, mai cu seama, intr-o adevarata cursa de foc la care cunoscuti oameni de afaceri, sportivi, dar si persoane care au preferat sa isi pastreze anonimatul au donat zeci de mii de euro. In acest an, recordul licitatiei a fost trecut in dreptul bradului I.D. Sarrieri, realizat de Iulia Dobrin. Creatia din cristale Swarovski a fost considerata vedeta serii si a adunat 110.000 de euro. Bradul a fost, totodata, si cel mai scump pom de Craciun care s-a vandut vreodata in Romania. Pentru modelul I.D. Sarrieri au licitat Dragos Emil Savulescu, unul dintre actionarii de la Dinamo (40.000 de euro), o persoana care a dorit sa isi pastreze anonimatul (35.000 euro), Henkel Romania (25.000 de euro) si Trust Motors (10.000 de eu