Investitiile realizate in ultimii doi ani de grupul grec de telecomunicatii mobile Cosmote in filiala din Romania se ridica la 450 milioane de euro, o parte importanta a fondurilor fiind directionata catre optimizarea si extinderea retelei.
Operatorul de telecomunicatii Cosmote Romania isi va extinde reteaua comerciala pana la sfarsitul anului 2007, la 850 de magazine in intreaga tara, in crestere cu 65% fata de anul trecut.
"Cosmote Romania si-a consolidat reteaua nationala de vanzare si distributie, la acest lucru contribuind si achizitia Germanos. Pana la sfarsitul anului 2007, reteaua comerciala a Cosmote va include 850 de magazine in intreaga tara, cu 65% mai mult decat in perioada similara din 2006. Cosmote a extins si numarul punctelor de vanzare a cartelelor preplatite si de reincarcare, de la 12.000 de unitati la sfarsitul anului trecut la de 30.000 de puncte in decembrie 2007", a declarat directorul executiv al Cosmote Romania, Nikolaos Tsolas (foto).
Reteaua comerciala a Cosmote cuprinde magazinele Romtelecom, Germanos, Internity, Cosmote si alti parteneri.
La doi ani de la intrarea pe piata Cosmote are o cota de aproximativ 14%. Cresterea companiei este vizibila in toate domeniile operationale, incluzand acoperirea retelei si calitatea semnalului GSM, reteaua de vanzari si distributie, serviciile post vanzare, produsele, indicatorii de brand, echipa si baza de clienti.
"Cosmote va ajunge la o acoperire de aproape 98% din populatie si 86% din teritoriu pana la sfarsitul acestui an, devenind astfel operatorul cu cea mai extinsa acoperire a retelei din Romania. Cosmote a finalizat in acest an proiecte importante de infrastructura, precum asigurarea acoperirii in toate statiile de metrou din Bucuresti si in intreaga regiune a Deltei Dunarii", a mai spus Nikolaos Tsolas.
Compania estimeaza ca va atinge, pana la sfarsitul