De la CSR de companie la obiect de studiu. "Creează-ţi mediul", un proiect pilot de educare pentru mediu a copiilor din căteva şcoli, a devenit de la 4 decembrie obiect de studiu opţional. Programul educativ a rulat timp de trei ani in 25 de şcoli din ţară, el primind acum avizul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului. Acest proiect este o iniţiativă a Holcim Romănia, ca o componentă a strategiei proprii de CSR, şi a fost implementat cu sprijinul Fundaţiei Concept. "Abordarea noastră a mizat pe găsirea unor căi atractive şi interactive de raportare a tinerilor la mediul inconjurător", a declarat Luminiţa Oprea, Communication Manager la Holcim Romănia.
Inerţia celorlalţi doare. Fundaţia Sensiblu a demarat la 25 noiembrie campania socială "Prin indiferenţă incurajăm violenţa domestică". Un zid ridicat in Piaţa Universităţii vorbeşte despre indiferenţa care a permis drama a 30 de femei ce au devenit victime ale violenţei in familie din anul 2004 pănă in prezent. La 10 decembrie, la orele 17:00, Fundaţia Sensiblu invită publicul in Piaţa Universităţii pentru un gest simbolic, de dărămare a acestui zid al indiferenţei.
Salvaţi Copiii. Festivalul Brazilor de Crăciun, un eveniment caritabil care presupune licitarea unor brăduţi realizaţi de designeri, a adunat in urma licitaţiei de la 5 decembrie suma de 571.300 euro. Alţi 8.060 euro au fost obţinuţi din vănzarea de bilete de tombolă. Suma este completată de incă 88.500 de euro cu care au contribuit sponsorii evenimentului. Banii vor merge la Fundaţia Salvaţi Copiii Romănia, care ii va destina reintegrării şcolare a copiilor cu dificultăţi. In acest an, recordul licitaţiei a fost deţinut de bradul I.D. Sarrieri, achiziţionat pentru suma de 110.000 euro.
Stil de vin. Grupul de Crame Halewood a desemnat căştigătorul licitaţiei pentru campaniile sale de imagine. Este vorba de