Parfumurile de marcă, cosmeticele de lux, creaţiile haute couture işi găndesc in mod firesc demersurile de comunicare in jurul conceptelor de glamour şi de lux. La această grilă recurg insă şi băuturile alcoolice cu un target mai exclusivist. Evenimente - un mod interactiv de a transmite valorile marcilor
Parfumurile de marcă, cosmeticele de lux, creaţiile haute couture işi găndesc in mod firesc demersurile de comunicare in jurul conceptelor de glamour şi de lux. La această grilă recurg insă şi băuturile alcoolice cu un target mai exclusivist.
Â
Evenimentele lor de PR sunt trimiteri la lumea strălucitoare a Hollywoodului, recurg la aspectele inovative din muzica tehno, electronică, la animaţii, la artă video, la fotografie artistică, la parade de modă, creează spaţii neconvenţionale după regulile unei adevărate arte scenografice menite să ii facă pe participanţi să plonjeze intr-o experienţă senzorială intensă asociată cu brandul respectiv. Conceptele sunt articulate cu detalii ce contribuie la realizarea unei experienţe globale din partea participanţilor. Experienţa cu produsul respectiv se petrece intr-o manieră mult mai personală decăt cea de la distanţă, realizată de către advertising. Pretextul este desigur promovarea experienţială a brandului, dar, in cazul celor mai reuşite evenimente, contextul devine unul care trece dincolo de simpla tranzacţie mesaj de brand frumos ambalat contra capital de atenţie şi fidelizare a participantului. Contextul respectiv poate deveni sursă de experienţă pozitivă pentru participant.Â
Riscul este ca toată această grilă glamour să se suprapună cu locul comun sau kitschul promovat de cele mai multe ori chiar de către realitatea care inspiră evenimentul respectiv. Hollywoodul este o astfel de sursă riscantă. Iar zerourile multe din cifra bugetului alocat nu sunt o garanţie. Totul