Antreprenorii romani cauta nise cat mai inguste pe care sa le exploreze, iar segmentul comertului electronic devine o zona care cere originalitate.
Dupa succesul site-urilor cafele.ro si hamacuri.ro, compania eButiks dotro SRL a lansat recent Nightshop.ro, primul magazin online cu livrare de noapte (intre 20.00 si 5.00).
Lansarea nightshop.ro a vizat acoperirea unei nise neexploatate pana atunci, cel putin in mediul magazinelor online. “Cand locuiam in Bruxelles, obisnuiam sa vad la fiecare colt cate un magazin non-stop. Am vazut cateva magazine non-stop si in Bucuresti, care sunt, in opinia mea, insuficiente pentru a acoperi cererea a 2,3 milioane de locuitori intr-o capitala europeana”, ne-a declarat Tarik Bouali, general manager eButiks dotro SRL.
Bazandu-se pe atractivitatea internetului si nevoia clientilor de a achizitiona produse specifice chiar si la ore foarte tarzii, Tarik a lansat un magazin online special care sa functioneze non-stop intre orele 20.00 si 5.00.
“Diferenta fata de alte magazine non-stop este faptul ca noi livram acasa la client. Acesta este unul din avantajele competitive ale afacerii. Oricine poate accesa online site-ul nostru in vederea achizitionarii produselor fara a iesi din casa noaptea tarziu. Dureaza mai putin de doua minute, iar noi ne ocupam de restul”, sustine Tarik.
Lansat pe 5 decembrie printr-o investitie de cateva mii de euro, incluzand stocurile de marfa, nightshop.ro se divide in doua segmente de produse, oarecum complementare: alcool si tigari. Restul produselor de pe site sunt complementare acestor categorii de produse. “Ne gandim pe viitor sa ne extindem gama de produse”, spune Tarik.
Ne intrebam cat de rentabil este un shop online cu livrare de noapte, mai exact cat de solicitate sunt produse ca alcool, tutun, tigari si snack-uri pe timp de noapte. “Exista cerere, potrivit furnizo