Compania de asigurari Omniasig-Vienna Insurance Group estimeaza ca va incasa cinci milioane euro din vanzarea politelor de raspundere civila auto (RCA) ca urmare a unui parteneriat incheiat luni cu reteaua Carrefour, potrivit NewsIn. Cele doua societati vor lansa din 15 decembrie mai multe tipuri de asigurari destinate populatiei, iar politele, printre care RCA, Casco, asigurari de locuinte, de bunuri si asigurari de calatorie, vor putea fi incheiate la standurile plasate in reteaua de magazine a Carrefour.
"Vrem sa depasim 50.000 de clienti si sa inregistram venituri de cinci milioane euro din vanzarea politelor RCA in lunile decembrie 2007 si ianuarie 2008, ca urmare a incheierii acestui parteneriat", a declarat Constantin Toma, presedintele Omniasig.
El a adaugat ca acest parteneriat este incheiat pana la jumatatea anului 2008 si poate fi prelungit pentru urmatorii trei ani.
Toma a mai spus ca Omniasig-Vienna Insurance Group estimeaza un profit de 32 milioane lei pentru acest an, iar pentru 2008 compania tinteste o crestere a profitului cu 37,5%, pana la 44 milioane lei, ca urmare a sporirii numarului de clienti pe segmentul de asigurari auto.
Totodata, pentru anul viitor, asiguratorul mizează pe o valoare a primelor brute subscrise de 1,05 miliarde lei, in crestere cu 25% fata de acest an, pentru care estimeaza prime de peste 800 milioane de lei. in conditiile in care preturile practicate vor fi majorate, in medie, cu 20%.
Omniasig a urcat anul trecut pe pozitia a doua pe piata asigurarilor generale din România, cu un volum total al primelor brute subscrise de 152,10 milioane de euro si o cota de piata de 9,33%.
Compania este controlata in proportie de 97,78% de Vienna Insurance Group AG, care mai detine si 99,99% din titlurile Unita. Totodata, grupul austriac controleaza indirect Omniasig Asigur