13,4 milioane de euro - aproape de trei ori mai mult decit anul trecut. Atita au lasat romanii la ce-a de-a doua editie a Tirgului de lux Luxury Show, organizat in Romania. Vizitatorii au cheltuit in jur de 22% din valoarea totala a produselor expuse, ce s-a ridicat la 60 de milioane de euro.
Din datele Euroexpo, organizatorul expozitiei, in cele patru zile ale tirgului s-au vindut ambarcatiuni in valoare de 8,54 milioane de euro, in aceasta suma fiind incluse si comenzile care vor fi onorate ulterior.
Cel mai scump iaht prezent in cadrul expozitiei care si-a gasit stapinul a fost „Princess“, pentru care distribuitorul Unicomp a incasat un milion de euro. De asemenea, Neptun Yacht a vindut o ambarcatiune Azimut 43 la un pret de 860.000 de euro si a primit comenzi pentru inca trei astfel de ambarcatiuni.
Totodata, un roman si-a comandat un Azimut 39, al carui pret se ridica la 600.000 de euro. Cea mai scumpa comanda a fost insa pentru un iaht Azimut 75, in valoare de 3,5 milioane de euro.
Aproape la fel de cautate au fost si masinile de lux, vinzarile cumulate pe acest segment ridicindu-se la 3,39 milioane de euro. Printre autoturismele comercializate de expozanti se numara un Bentley Azure, in valoare de 450.000 de euro, un Maybach de 480.000 de euro si un Mercedes CL Fab Design, in valoare de 280.000 de euro. Acesta din urma este dotat cu piele de crocodil si are pulbere de aur in vopsea.
Cotidianul 13,4 milioane de euro - aproape de trei ori mai mult decit anul trecut. Atita au lasat romanii la ce-a de-a doua editie a Tirgului de lux Luxury Show, organizat in Romania. Vizitatorii au cheltuit in jur de 22% din valoarea totala a produselor expuse, ce s-a ridicat la 60 de milioane de euro.
Din datele Euroexpo, organizatorul expozitiei, in cele patru zile ale tirgului s-au vindut ambarcatiuni in val