Fostul ministru al transporturilor, Radu Berceanu, il acuza pe actualul ministru, Ludovic Orban, ca urmareste doar "umflarea buzunarului propriu intr-un termen scurt", raspunzand acuzatiilor aduse in ultima perioada de Orban referitoare la activitatea derulata in perioada cat a fost ministru.
"(Orban, n. red.) va ramane in istoria acestui minister doar ca ministrul cel mai performant in umflarea buzunarului propriu intr-un termen foarte scurt"
Democratul Radu Berceanu sustine ca a propus in luna ianurie finantarea a 31 de proiecte de infrastructura rutiera din fondul de dezvoltare, cu o prima transa de 420 milioane euro dintr-un total de un miliard euro.
"Acest proiect de HG s-a lovit de refuzul inconstient al primului ministru, refuz neexplicat pana astazi", a conchis Berceanu.
Democratul il acuza pe Orban si de faptul ca a numit consilieri personali in comisiile de licitatie pentru deszapeziri, dar si ca a intarziat anumite proiecte printre acestea numarandu-se modernizarea centurii Ploiesti Vest si DN7.
Berceanu a facut referire si la cresterea valorii contractului companiei Bechtel care construieste autostrada Brasov-Bors, dar si la licitatia pentru constructia prin concesiune a tronsonului Comarnic-Brasov.
"Ministrul Transporturilor nu recunoaste paternitatea devalizarii bugetului de stat prin majorarea valorii contractului incheiat cu firma Bechtel, cu nu mai putin de trei miliarde de euro. Nu exista lege in Romania pentru a face o asemenea majorare si Orban stie acest lucru. Sa ne spuna in baza carei legi va acorda trei miliarde de euro, bani din care se puteau construi "numai" 1.000 de scoli sau 150 de spitale. De asemenea, nu spune ce sta in spatele "dialogurilor competitive" pentru desemnarea unor constructori ce urmeaza sa execute autostrada Comarnic - Brasov cu un pret cuprins intre 1