Anul acesta, patronii aleg să le ofere asociaţilor, de Sărbători, cutii de cadouri „deştepte“ sau sticle de vin personalizate. Sursa: Călin Ilea
Fie că este vorba de o felicitare,un pix inscripţionat sau uncalendar personalizat, o cutiede bomboane sau o sticlă devin, orice companie care se respectătrebuie să le ofere cadouri angajaţilor şimai ales partenerilor, cu ocaziaSărbătorilor de Iarnă.
Ajutor de la experţii în PR
De cele mai multe ori, companiilecomandă la sfârşit de an calendare şiagende personalizate, dar în acelaşitimp solicită firmelor de PR idei decadouri. „Nu este activitatea noastrăprincipală, dar ne ocupăm de personalizareacalendarelor şi agendelor, careimplică un proces de creaţie, şi căutămîn permanenţă idei noi de cadouripentru clienţii noştri. Contează foartemult această practică în relaţia cucolaboratorii şi orice companie trebuiesă aibă în vedere acest aspect cu ocaziaSărbătorilor importante“, considerăRenate Roca-Rozenberg, PR Executiveal companiei de publicitate VitrinaAdvertising.
Una dintre ideile care a prins bine lacompanii în acest sezon este promovatăde o firmă cu sediul în Cluj, MultiMarka, care are reprezentant de vânzări şi în Capitală. Firma promovează oserie de produse care au în comunelementul cel mai important al unuicadou, cutia. Cutiile fantezii includ, pelângă personalizarea comandată, CDuricu muzică de calitate, fotografii şiobiecte alese cu grijă pentru a se mulape solicitările clientului.
„Noi propunem un produs finit,care porneşte de la idee până la ambalaj.Este un produs de nişă, care se adreseazăîn primul rând companiilor carevor să le mulţumească angajaţilor şicolaboratorilor, dar şi celor care vor sămarcheze un eveniment în activitateafirmei“, explică Anca Surducan, managingpartner al firmei Multi Marka.
Cutiile specifice Sărbătorilor includCD-uri