Cheltuielile de publicitate pentru campania electorala din SUA, cu difuzare in media si in serviciile de marketing, in 2008, vor ajunge la suma de 4,5 miliarde de dolari, arata studiul Political Media Buying 2008: Preliminary Forecast Analysis, realizat de PQ Media, citat de Mediabuyerplanner.com.
Potrivit studiului, cheltuielile pentru publicitatea in media si in serviciile de marketing a campaniilor din anul electoral 2008 vor creste cu 43,3% mai mult fata de 2006.
Cheltuielile pentru difuzarea campaniilor politice la televiziune, radio, ziare si reviste, precum si pe internet vor ajunge la 3,03 miliarde de dolari, acoperind 67,2% din totalul sumelor alocate.
Totodata, cheltuielile in serviciile de marketing politic care includ, printre altele, relatii publice si direct mail vor ajunge la suma de 1,48 de miliarde de dolari.
Political Media Buying 2008: Preliminary Forecast este un studiu realizat de PQ Media, una dintre cele mai mari companii de cercetare media din lume.
Cheltuielile de publicitate pentru campania electorala din SUA, cu difuzare in media si in serviciile de marketing, in 2008, vor ajunge la suma de 4,5 miliarde de dolari, arata studiul Political Media Buying 2008: Preliminary Forecast Analysis, realizat de PQ Media, citat de Mediabuyerplanner.com.
Potrivit studiului, cheltuielile pentru publicitatea in media si in serviciile de marketing a campaniilor din anul electoral 2008 vor creste cu 43,3% mai mult fata de 2006.
Cheltuielile pentru difuzarea campaniilor politice la televiziune, radio, ziare si reviste, precum si pe internet vor ajunge la 3,03 miliarde de dolari, acoperind 67,2% din totalul sumelor alocate.
Totodata, cheltuielile in serviciile de marketing politic care includ, printre altele, relatii publice si direct mail vor ajunge la suma de