Miliardarii români au făcut o pasiune pentru iahturi sau cel puţin asta reiese de la cea de-a doua ediţie a târgului de lux, care a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute, la Romexpo.
Miliardarii români au făcut o pasiune pentru iahturi sau cel puţin asta reiese de la cea de-a doua ediţie a târgului de lux, care a avut loc la sfârşitul săptămânii trecute, la Romexpo. Importatorii de ambarcaţiuni de lux au reuşit să facă vânzări de 8,54 milioane de euro în doar patru zile cât a durat "Luxury Show".
Iar marca "Azimut", considerată a fi luxul suprem în ceea ce priveşte iahturile, a avut cea mai mare căutare. Compania Neptun Yacht a fost cel mai mare beneficiar al pasiunii pentru navigaţie a bogaţilor români. Firma constănţeană a vândut iahtul Azimut 43 expus în cadrul târgului, a cărui valoare se ridică la 860.000 de euro.
Dar cireaşa de pe tort a fost de fapt contractul semnat pentru modelul Azimut 75, a cărui valoare se ridică la 3,5 milioane de euro. Firma Unicomp a vândut pentru un milion de euro, iahtul Princess, model expus în cadrul târgului.
Dar cumpărătorii nu au lipsit nici pentru maşinile de lux. Cele mai scumpe automobile şi-au găsit proprietarii la "Luxury Show". Un Bentley Azure, de 450.000 de euro, un Maybach, de 480.000 de euro, dar şi un Mercedes CL, cu pulbere de aur în vopsea, în valoare de 280.000 de euro se numără printre noile achiziţii ale miliardarilor din România.
Bijuteriile cu diamante au fost la mare căutare
În cele patru zile ale expoziţiei s-au vândut bijuterii de aproape 1,1 milioane de euro, fără a pune la socoteală colierul-vedetă al târgului, semnat Oana Mizil şi creat pentru familia regală a Qatarului, a cărui valoare se ridică la aproape 1,5 milioane de euro.
Şi una peste alta, anul acesta, cele 200 de firme expozante au reuşit să comercializeze produse estimate la peste 13,4 mil