Compania LG Electronics a anuntat agentiile de publicitate care vor gestiona bugetul de comunicare anual in valoare de 350 de milioane de dolari, anunta The Guardian. Agentia Bartle Bogle Hegarty a fost aleasa sa creeze campaniile de publicitate la nivel global iar pentru distributia campaniilor si adaptarea lor la nivel local, producatorul coreean a ales reteaua de agentii de publicitate Y&R, parte a grupului mondial de comunicare, WPP, cu sediul la Londra. Gestionarea bugetelor de
Compania LG Electronics a anuntat agentiile de publicitate care vor gestiona bugetul de comunicare anual in valoare de 350 de milioane de dolari, anunta The Guardian. Agentia Bartle Bogle Hegarty a fost aleasa sa creeze campaniile de publicitate la nivel global iar pentru distributia campaniilor si adaptarea lor la nivel local, producatorul coreean a ales reteaua de agentii de publicitate Y&R, parte a grupului mondial de comunicare, WPP, cu sediul la Londra.
Gestionarea bugetelor de media, cea mai mare parte din bugetul total de comunicare, a revenit Mindshare, retea mondiala de agentii de media, parte a grupului WPP. Comunicarea online si serviciile de marketing digital ale LG au fost castigate de agentia Publicis Modem, parte a grupului mondial de comunicare Publicis, cu sediul la Paris.Scopul acestor schimbari este de a dezvolta LG drept un brand global, a spus Sun-Hun Han, head of global brand marketing la LG Electronics.
Pentru inceput, cele patru agentii vor lucra la campania de comunicare internationala a brandului, a carei lansare este preconizata pentru primavara anului viitor.
Sursa: Guardian Unlimited
Data: 11 Decembrie 2007