Un euro pe cap de locuitor – atât se alocă în România pentru podoabele agăţate în pomul de iarnă. În hipermarketuri, pregătirile pentru Crăciun au început de mai bine de o lună, judecând după abundenţa de produse de sezon ce se revărsau de pe rafturi încă de la începutul lui noiembrie şi după colindele ce acompaniau clienţii în goana lor după promoţii şi chilipiruri. O ofertă timpurie este în avantajul atât al celor care îşi fac planuri mari în ceea
Un euro pe cap de locuitor – atât se alocă în România pentru podoabele agăţate în pomul de iarnă. În hipermarketuri, pregătirile pentru Crăciun au început de mai bine de o lună, judecând după abundenţa de produse de sezon ce se revărsau de pe rafturi încă de la începutul lui noiembrie şi după colindele ce acompaniau clienţii în goana lor după promoţii şi chilipiruri.
O ofertă timpurie este în avantajul atât al celor care îşi fac planuri mari în ceea ce priveşte vânzările de sfârşit de ani cât şi al consumatorilor, aceştia din urmă putând să analizeze în tihnă oferta, să compare preţurile şi să ia cunoştinţă de noile trenduri.
Piaţa decoraţiunilor pentru pomul de iarnă depăşeşte cu puţin 20 de milioane de euro. Acest lucru înseamnă un euro pe cap de locuitor alocat ornării bradului, simbolul absolut al sărbătorii Crăciunului.
Anul trecut, potrivit Institutului Naţional de Statistică, s-au fabricat pe plan local globuri, ghirlande şi alte articole de acest gen în valoare de 14,1 milioane lei, cu aproape 40% mai puţin decât în 2004. Iar anul acesta, până în luna septembrie, fabricanţii autohtoni confecţionaseră articole în valoare de 3,6 milioane de lei. Piaţa este dominată, de ceva vreme, de produsele decorative din plastic, importate din China. Fragilele noastre globuri din sticlă suflată, pictate manual, au pierdut to