Repararea si modernizarea a aproximativ 6.000 de vagoane si locomotive din dotarea CFR Marfa se va face de o Societate Comerciala cu capital mixt, infiintata de CFR Marfa, Grupul Feroviar Roman si Reifeissen Bank, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor Ludovic Orban, in cadrul undei conferinte de presa.
Potrivit lui Orban, Societatea Comerciala cu capital mixt a fost inregistrata la Registrul Comertului si va deveni functionala in momentul avizului Consiliului Concurentei. Mai mult, desi cele 6.000 de vagoane si locomotive se afla in proprietatea CFR Marfa, la ora actuala nu exista fonduri din Buget pentru a putea fi reparate si utilizate.
Obiectul de activitate al societatii va fi inchirierea acestora si cresterea competitivitatii CFR Marfa pe piata internationala. "Odata cu intrarea Romaniei in Uniunea Europeana va trebui sa facem fata unei competitii din ce in ce mai acerbe iar CFR Marfa trebuie sa fie un competitor care sa aiba capacitatea sa concureze pe picior de egalitate cu toate marile societati internationale din Europa", a declarat Orban.
Repararea si modernizarea a aproximativ 6.000 de vagoane si locomotive din dotarea CFR Marfa se va face de o Societate Comerciala cu capital mixt, infiintata de CFR Marfa, Grupul Feroviar Roman si Reifeissen Bank, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor Ludovic Orban, in cadrul undei conferinte de presa.
Potrivit lui Orban, Societatea Comerciala cu capital mixt a fost inregistrata la Registrul Comertului si va deveni functionala in momentul avizului Consiliului Concurentei. Mai mult, desi cele 6.000 de vagoane si locomotive se afla in proprietatea CFR Marfa, la ora actuala nu exista fonduri din Buget pentru a putea fi reparate si utilizate.
Obiectul de activitate al societatii va fi inchirierea acestora si cresterea competitivitatii CFR Mar