Sony planuieste sa se concentreze asupra unei retele care sa conecteze consola PlayStation 3 (PS3) cu alte electronice si cu ecrane care nu consuma multa energie pentru a sprijini vanzarile anul viitor, relateaza Bloomberg citandu-l pe Howard Stringer, CEO Sony Corp.
Compania va conecta online consola PS3 la PlayStation Portable (PSP) inainte sa extinda legaturile catre alte produse (telefoane mobile) a spus Stringer. Aceasta retea si asa numitele display-uri organice sunt principalele directii de urmat pentru compania japoneza intr-un plan de business inceput inca de la 1 aprilie, a declarat executivul.
Reteaua l-ar putrea ajuta pe Stringer sa isi construaisca planul de vanzare a produselor electronice cu ajutorul jocurilor, a filmelor si a muzicii, mai ales ca PS3 inregistreaza vanzari mai mici decat Wii sau Xbox 360. Sony planuieste sa vanda 11 milione de unitati PS3 pana la sfarsitul anului fiscal in martie anul viitor, in timp ce rivalul Nintendo vanduse deja 13,2 milioane unitati Wii in luna noiembrie, potrivit Business Week. Stringer a repetat faptul ca pana la sfarsitul exercitiului financiar din luna martie compania isi va atinge obiectivul de castiga cate cinci centi la fiecare vanzare de un dolar.
Actiunile companiei au crescut cu 2,6 procente pana la incheierea sedintei bursiere de la Tokyo Stock Exchange. Oficialii Sony au estimat in luna octombrie ca veniturile se vor dubla anul acesta fiscal pe care il vor incheia la 31 martie, ajungand la 2,9 miliarde de dolari, in timp ce vanzarile vor creste cu circa 8,2 procente.
Nobuyuki Oneda, CFO-ul companiei, a declarat la sfarsitul lunii octombrie ca s-ar putea ca Sony sa rateze tinta de 11 miliaone de unitati PS 3 vandute pana la sfarsitul anului fiscal.
Howard Stringer considera ca tulburarile economice din Statele Unite nu afecteaza afacerile companiei, care este pe cale sa ati