Terapiile spa, supranumite medicina confortului personal, precum şi tratamentele oferite de centrele de înfrumuseţare pot constitui unele dintre cele mai atractive şi motivante cadouri de Sărbători pentru angajaţi. „Corporate spa“ este un concept ce se adresează companiilor care doresc să-şi motiveze şi să-şi fidelizeze angajaţii, precum şi celor ce urmăresc recompensarea clienţilor loiali sau a partenerilor de afaceri. La rândul lor, angajaţii percep cadou
Terapiile spa, supranumite medicina confortului personal, precum şi tratamentele oferite de centrele de înfrumuseţare pot constitui unele dintre cele mai atractive şi motivante cadouri de Sărbători pentru angajaţi.
„Corporate spa“ este un concept ce se adresează companiilor care doresc să-şi motiveze şi să-şi fidelizeze angajaţii, precum şi celor ce urmăresc recompensarea clienţilor loiali sau a partenerilor de afaceri. La rândul lor, angajaţii percep cadourile şi bonusurile în terapii spa ca o reală grijă din partea companiei, şi nu doar un mod formal de apreciere, prin oferirea de obiecte sau bani. Pentru combaterea stresului acumulat la serviciu, specialiştii centrului Eden Spa propun angajatorilor să introducă în cultura organizaţională noţiunea de „wellness“, beneficiile acesteia fiind multiple: cresc productivitatea muncii şi performanţele profesionale, se îmbunătăţesc relaţiile familiale, colegiale şi sociale, se reduce absenteismul din motive medicale. „Noi considerăm că o sănătate bună înseamnă o afacere performantă“, afirmă Liliana Paraipan, general manager Eden Spa. „Relaţia cu companiile a început timid, acum doi ani, pe o piaţă încă nepregătită să înţeleagă şi să accepte beneficiile unor astfel de terapii. Primele contracte au fost realizate cu multinaţionalele care şi-au diversificat programele de beneficii pentru salariaţi şi cu o serie de manageri car