Capital a fost prima publicaţie care a dedicat pagini speciale sectorului media şi publicitate. Se întâmpla în 1994. Timp de câţiva ani, a rămas singura care a analizat domeniul. În cei treisprezece ani de existenţă, paginile de media ale revistei au purtat diverse nume şi înfăţişări, însă redactorii au păstrat constantă rubrica de analize şi ştiri. Articolele de început analizau afacerile mass-media şi costul unui minut de publicitate la posturile de televiziune
Capital a fost prima publicaţie care a dedicat pagini speciale sectorului media şi publicitate. Se întâmpla în 1994. Timp de câţiva ani, a rămas singura care a analizat domeniul.
În cei treisprezece ani de existenţă, paginile de media ale revistei au purtat diverse nume şi înfăţişări, însă redactorii au păstrat constantă rubrica de analize şi ştiri. Articolele de început analizau afacerile mass-media şi costul unui minut de publicitate la posturile de televiziune.
1997În urmă cu zece ani, pagina de media a dezvăluit, în
exclusivitate, cum a intrat TVR în posesia drepturilor de televizare a
meciurilor din Liga 1 şi ce stă în spatele conflictului dintre Pro TV
şi Liga Profesionistă de Fotbal
În 1999, Ghidul Media şi TV Capital dădea tonul industriei, analizând investiţiile din publicitatea TV, radio, presă scrisă sau outdoor. Erau prezentate şi bilanţuri de final de an ale posturilor TV, studii de audienţă, precum şi cele mai recente licitaţii de media şi intrarea pe piaţa locală a reţelelor de advertising internaţionale. Alături de ştiri şi analize, Ghidul Media şi TV a inclus săptămânal programul principalelor posturi de televiziune.
2004„Cum se duc banii radioului pe apa promovării“, interviu cu
Drag