Majoritatea comercianţilor de maşini nu iau în calcul luna decembrie ca pe o lună mai specială decât celelalte în privinţa ofertelor speciale. Atât de Crăciun, cât şi de Paşti, promovarea se limitează la sloganuri de sezon. Mulţi se aşteaptă ca ultima lună a anului să umple magazinele de prezentare ale dealerilor auto de cadouri. Însă, în acest an, ca şi în cei anteriori, puţine companii au pregătit pachete promoţionale dedicate sărbătorilor de iarnă. Chiar
Majoritatea comercianţilor de maşini nu iau în calcul luna decembrie ca pe o lună mai specială decât celelalte în privinţa ofertelor speciale. Atât de Crăciun, cât şi de Paşti, promovarea se limitează la sloganuri de sezon.
Mulţi se aşteaptă ca ultima lună a anului să umple magazinele de prezentare ale dealerilor auto de cadouri. Însă, în acest an, ca şi în cei anteriori, puţine companii au pregătit pachete promoţionale dedicate sărbătorilor de iarnă. Chiar dacă reducerile de preţ sau pachetele opţionale gratuite sunt prezente în multe showroom-uri, acestea nu sunt cu mult diferite de cele din restul anului. Moş Crăciun, bradul împodobit şi ornamentele specifice Crăciunlui vor fi cu siguranţă vizibile de la o poştă prin vitrine, însă asta nu înseamnă că bătrânul simpatic cu barba albă a lăsat şi sacul plin când a trecut pe acolo. Reprezentanţii Trust Motors, importatorul Peugeot, ne-au declarat că strategia lor „nu se bazează pe promoţii desfăşurate în anumite perioade ale anului, cum sunt Crăciunul sau Paştele. În 2007, am avut promoţii pe parcursul întregului an“. Oficialii AutoItalia, companie care aduce în România maşinile mărcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia şi SsangYong, consideră că „politica de promoţii a firmei este constantă şi încercăm, în primul rând, să venim în întâmpinarea clienţilor, fie cu oferte de finantare, fie cu reduceri sau cadouri oferite la cump