Capitala ocupă locul şapte în topul preferinţelor retailerilor pentru dezvoltare în următorii cinci ani, în urcare cu două poziţii faţă de anul trecut, potrivit unei cercetări realizate de Cushman&Wakefield în colaborare cu International Council of Shopping Center şi Real Estate Publishers. Studiul a fost realizat prin intervievarea a 250 de retaileri din 23 de ţări printre care şi România. Cea mai atractivă piaţă pentru investitori este cea din Moscova, urmată de St. Petersburg şi Praga.
Ca şi anul trecut, Sofia ne-a luat-o înainte, aceasta plasându-se pe locul şase. Un procent de 8% dintre retaileri vor să între pe piaţa românească în următorii doi ani.
Potrivit aceluiaşi studiu, 73% dintre retaileri preferă locaţiile „high-street”, 46% dintre ei centrele comerciale, în timp ce doar 35% preferă locaţiile dinafara oraşelor. Retailerii au estimat că în următorii cinci ani se vor deschide aproape 3.000 de noi magazine pe pieţe noi, marea majoritate în Rusia. Dintre acestea în România se vor deschide 100 de noi magazine. Potrivit acestora, cele mai de succes pieţe sunt cele din Franţa, urmată de Marea Britanie şi Germania. (A.G.)
Capitala ocupă locul şapte în topul preferinţelor retailerilor pentru dezvoltare în următorii cinci ani, în urcare cu două poziţii faţă de anul trecut, potrivit unei cercetări realizate de Cushman&Wakefield în colaborare cu International Council of Shopping Center şi Real Estate Publishers. Studiul a fost realizat prin intervievarea a 250 de retaileri din 23 de ţări printre care şi România. Cea mai atractivă piaţă pentru investitori este cea din Moscova, urmată de St. Petersburg şi Praga.
Ca şi anul trecut, Sofia ne-a luat-o înainte, aceasta plasându-se pe locul şase. Un procent de 8% dintre retaileri vor să între pe piaţa românească în următorii doi ani.
Potrivit aceluiaşi studiu, 73% dintre retaileri preferă loc