Noul compact Fiat mizează copios pe un design special, latin şi, într-o măsură însemnată, pe un raport atractiv echipare-preţ. Sursa: Seat
Ofensiva Fiat din acest an se încheie interesant cu Bravo, un model care aparţine aglomeratului segment C şi pe care constructorul italian mizează în mod deosebit pe pieţele din vestul Europei. Prezenţa noului model pe drumurile din România este încă discretă, chiar dacă lansarea de la noi s-a produs cu ceva vreme în urmă.
Întrucât a scos la vânzare berlina Linea, un model de sine stătător similar ca dimensiuni cu versiunile în patru uşi ale autoturismelor compacte, Bravo este oferit exclusiv sub formă de hatchback în cinci uşi. Nu există o variantă cu trei portiere, ca la multe dintre modelele concurente, aceasta putând apărea totuşi mai târziu, eventual sub tutela nou resuscitatei divizii sportive Abarth.
Aşa cum era de aşteptat, noul compact Fiat mizează copios pe un design special, latin şi, într-o măsură însemnată, pe un raport atractiv echipare-preţ.
Ca şi în cazul caroseriei, lucrurile sunt menţinute cât mai simple şi în privinţa motorizărilor. Există un motor pe benzină de 1.4 litri şi unul pe motorină de 1.9 litri, ambele setate pe mai multe niveluri de putere.
Motoare între 90 şi 150de cai-putere
Oferta de „benzine“ începe cu propulsorul de 1.4, care dezvoltă 90 de cai-putere. Acesta este şi cel mai accesibil din punct de vedere financiar. Mai sus, se găsesc două versiuni care beneficiază de ajutorul unui turbocompresor, de 120, respectiv, 150 CP.
Cele două opţiuni turbodiesel sunt dezvoltate plecând de la bine cunoscuta unitate 1.9 Multijet. Cea mai slabă are 120 de cai-putere, cealaltă - 150 CP.
Sunt disponibile patru echipări, Active, Dynamic, Emotion şi Sport. Între dotările de bază (Active) se numără patru airb