Edipresse AS România lansează în decembrie, sub licenţa Hachette Filipachi, revista Elle Bistro. Publicaţia îşi propune să aducă tot ce e nou în materie de reţete culinare, restaurante, evenimente şi idei care să ajute cititorii în pregătirea de meniuri speciale. Publicul ţintă al revistei îl constituie, în proporţie de 80%, femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 49 de ani, cu un stil de viaţă activ, modern şi sofisticat, cu rezidenţă urbană, studii superioare şi venituri mari.
Noua publicaţie se înscrie în seria de extensii de brand aparţinând Elle, care include Elle Decoration, Elle Mariaj şi Elle Man.
Conţinutul editorial cuprinde reportaje despre anumite zone sau tradiţii culinare, interviuri cu nume importante din industrie, dietă, sănătate, cronică de restaurante, mici trucuri, reţete rapide din bucătaria internaţională, lifestyle, meserii uitate sau atât de noi încât nu există încă în România, vinuri, shopping.
Revista va fi lansată, cel mai probabil, săptămâna viitoare, şi va apărea trimestrial, într-un tiraj de 20.000 de exemplare. (D.P.)
Edipresse AS România lansează în decembrie, sub licenţa Hachette Filipachi, revista Elle Bistro. Publicaţia îşi propune să aducă tot ce e nou în materie de reţete culinare, restaurante, evenimente şi idei care să ajute cititorii în pregătirea de meniuri speciale. Publicul ţintă al revistei îl constituie, în proporţie de 80%, femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 49 de ani, cu un stil de viaţă activ, modern şi sofisticat, cu rezidenţă urbană, studii superioare şi venituri mari.
Noua publicaţie se înscrie în seria de extensii de brand aparţinând Elle, care include Elle Decoration, Elle Mariaj şi Elle Man.
Conţinutul editorial cuprinde reportaje despre anumite zone sau tradiţii culinare, interviuri cu nume importante din industrie, dietă, sănătate, cronică de restaurante, mici trucuri, reţet