Florin Radulescu, noul director general al Prodal '94, producatorul brandurilor de bauturi alcoolice Stalinskaya si Wembley, spune ca principalele obiective pentru anul viitor sunt investitiile in marketing, intensificarea prezentei in segmentul HoReCa si atacarea pietei din Bulgaria.
"In 2008 vrem sa ne focusam pe piata, sa investim mai mult in marketing si sa intensificam vanzarile din segmentul HoReCa, deoarece ponderea acestui canal a crescut anul acesta cu doua procente, de la 40%, cat avea anul trecut, furand din cota de piata a retailului", a explicat Radulescu.
Florin Radulescu, 42 de ani, a preluat functia de director general al Prodal la data de 1 octombrie, renuntand la pozitia de director general al Pepsi Americas Romania, imbuteliatorului PepsiCo pentru piata romaneasca si Republica Moldova.
Desi dimensiunea businessului s-a schimbat simtitor, Radulescu preluand operatiunile unui grup de firme, Prodal, cu un rulaj anual de peste 30 mil. euro, in timp ce afacerea Pepsi genera venituri anuale de peste 160 mil. euro si un profit net de 13,4 mil. euro in 2006, in crestere cu peste 130% fata de anul anterior.
Cu toate acestea, Radulescu spune ca preluarea functiei de director general in cadrul Prodal a fost o alegere usoara, mai ales ca lucrase anterior in cadrul grupului si cunostea modul de functionare al businessului.
"Am lucrat foarte mult timp pentru Pepsi si deja ajunsesem in cea mai inalta pozitie din companie. Nu aveam cum sa mai cresc din punct de vedere profesional si am decis ca era momentul sa plec", a declarat Florin Radulescu, care a subliniat ca cele doua afaceri sunt, in esenta, destul de asemanatoare. "In ambele cazuri este vorba de imbuteliere de bauturi", afirma el.
Absolvent al Facultatii de Constructii si detinatorul unei diplome de Executive MBA de la Asebuss, Radulescu a lucrat in cadrul QAB, imbuteli