Divizia de publicitate a Netbridge Investments, Boom Advertising, estimeaza pentru anul 2008 afaceri de pana la noua milioane euro, tintind o cota de 40-45% din piata de online din Romania, potrivit unui comunicat al companiei.
Boom Advertising estimeaza pentru anul 2008 o piata de peste 15-16 milioane euro in publicitatea online. Rata de dezvoltare a conexiunilor la Internet in Romania si penetrarea broadband-ului vor aduce peste doua milioane de utilizatori in 2008, care vor produce modificari ale pietei actuale.
Boom Advertising va vinde in 2008 publicitatea pentru toate siturile iMedia, Unlimited Sport Media si Trilulilu.ro.
iMedia isi desfasoara activitatea doar online, cu o cota de piata de 6% in Romania, se alatura retelei Boom Advertising, cu site-uri in domenii ca auto (automarket.ro), femei (eva.ro), portaluri, sanatate, divertisment, cu un total de noua noi site-uri in retea.
Trilulilu.ro este un site de continut video, care atrage peste 500.000 de vizitatori saptamanal si este al optulea site ca trafic din Romania, conform Trafic.ro.
Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.
Divizia de publicitate a Netbridge Investments, Boom Advertising, estimeaza pentru anul 2008 afaceri de pana la noua milioane euro, tintind o cota de 40-45% din piata de online din Romania, potrivit unui comunicat al companiei.
Boom Advertising estimeaza pentru anul 2008 o piata de peste 15-16 milioane euro in publicitatea online. Rata de dezvoltare a conexiunilor la Internet in Romania si penetrarea broadband-ului vor aduce peste doua milioane de utilizatori in 2008, care vor produce modificari ale pietei actuale. @N_