Compania Kraft Foods România, în parteneriat cu Primăria Braşov, a lansat la începutul acestei luni Ghidul turistic de informare „Descoperă oraşul Braşov cu Poiana”. Prin acest ghid, Hraft Foods îşi propune să promoveze obiectivele turistice din Braşov.
Ghidul se va distribui gratuit în hoteluri, restaurante, precum şi la cele două centre de informare turistică din Braşov. Împreună cu ghidul, turiştii vor primi şi o hartă cu obiectivele turistice din oraş.
„Cetatea Braşovului, considerată a fi una dintre cele mai puternice din Transilvania, păstrează numeroase vestigii care au devenit obiective de mare atracţie. Kraft Foods are o legătură de suflet cu Braşovul, oraşul în care este fabricată Poiana, care se menţine încă de la lansare pe primul loc în topul preferinţelor consumatorilor din România. Prin lansarea acestui ghid, Poiana doreşte să promoveze frumuseţile Braşovului şi împrejurimile sale”, a declarat Peter Mueller, directorul general al Kraft Foods România. Compania Kraft Foods România, în parteneriat cu Primăria Braşov, a lansat la începutul acestei luni Ghidul turistic de informare „Descoperă oraşul Braşov cu Poiana”. Prin acest ghid, Hraft Foods îşi propune să promoveze obiectivele turistice din Braşov.
Ghidul se va distribui gratuit în hoteluri, restaurante, precum şi la cele două centre de informare turistică din Braşov. Împreună cu ghidul, turiştii vor primi şi o hartă cu obiectivele turistice din oraş.
„Cetatea Braşovului, considerată a fi una dintre cele mai puternice din Transilvania, păstrează numeroase vestigii care au devenit obiective de mare atracţie. Kraft Foods are o legătură de suflet cu Braşovul, oraşul în care este fabricată Poiana, care se menţine încă de la lansare pe primul loc în topul preferinţelor consumatorilor din România. Prin lansarea acestui ghid, Poiana doreşte să promoveze frumuseţile Braşovului şi împ