Un studiu a descoperit faptul că problemele legate de mediul înconjurător sunt importante pentru un sfert dintre cei care îşi fac cumpărăturile online şi că, în consecinţă, mediul înconjurător dictează obiceiurile la cumpărături pentru doar un sfert din populaţia Europei.
Cu toate acestea, după un raport publicat de Jupiter Research, surferii din Marea Britanie şi Germania au cea mai puţin prietenoasă atitudine, din punctul de vedere al ecologiei, atunci când vine vorba de cumpărături.
Prin contrast, olandezii şi danezii sunt cei mai “verzi”. “În ciuda faptului că mass media şi chiar guvernul atrag atenţia asupra problemelor legate de mediul înconjurător în Marea Britanie şi Germania, studiul nostru dovedeşte faptul că în ţările mai mici din Europa, ca Danemarca şi Olanda consumatorii sunt mult mai preocupaţi de programele ecologice”, a declarat Dorothee Vogel, analist comercial pe Europa la firma Jupiter Research şi autor principal al raportului, citată de revista britanică WebUser. (A.E.I.)
Un studiu a descoperit faptul că problemele legate de mediul înconjurător sunt importante pentru un sfert dintre cei care îşi fac cumpărăturile online şi că, în consecinţă, mediul înconjurător dictează obiceiurile la cumpărături pentru doar un sfert din populaţia Europei.
Cu toate acestea, după un raport publicat de Jupiter Research, surferii din Marea Britanie şi Germania au cea mai puţin prietenoasă atitudine, din punctul de vedere al ecologiei, atunci când vine vorba de cumpărături.
Prin contrast, olandezii şi danezii sunt cei mai “verzi”. “În ciuda faptului că mass media şi chiar guvernul atrag atenţia asupra problemelor legate de mediul înconjurător în Marea Britanie şi Germania, studiul nostru dovedeşte faptul că în ţările mai mici din Europa, ca Danemarca şi Olanda consumatorii sunt mult mai preocupaţi de programele ecologice”, a declarat Dor