Peste 150.000 de bucureşteni se vor deplasa mai uşor între Piaţa Sfântul Gheorghe şi Helitube, ca urmare a finalizării căii de rulare.
După o pauză de aproape nouăluni, tramvaiul 21, Sf. Gheorghe- Helitube, a revenit ieripe calea de rulare. Până joi,specialiştii vor face probele tehnologice,urmând ca de la jumătatea săptămâniilinia să fie redată traficului cu călători.
Începută în luna aprilie, lucrarea demodernizare a traseului Calea Moşilor -Colentina a avut un destin destul dezbuciumat încă de la primul târnăcopînfipt în asfalt. A fost cel mai marecoşmar al şoferilor şi va continua să fiepână în vara anului viitor, cândautorităţile promit că se vor da înfolosinţă pasajul şi străpungerea de laDoamna Ghica, care vor mai slăbi dinaglomeraţie.
Linia veche era„într-o stare jalnică“
Utilizată de aproape 150.000 debucureşteni pe zi, linia tramvaiului 21este una dintre cele mai importante rutedin Bucureşti. Directorul Regiei Autonomede Transport Bucureşti, GheorgheAron, a susţinut că modernizarea era necesară.„Linia se afla într-o stare jalnică,ca să nu mai spun că oamenii erau puşiîn pericol din cauza tramvaielor vechi.Eram obligaţi să facem aproximativşapte mii de suduri serioase pentru amenţine în funcţiune traseul“, a spusserios directorul RATB.
Modernizarea traseului Sf. Gheorghe- Helitube, lung de aproape opt kilometrişi „dotat“ cu aproape 1.000 de locuride parcare în spic, a costat municipalitateapeste 350 de milioane de lei. Autorităţile speră că bucureştenii din zonăvor renunţa la maşinile proprii în favoareamijloacelor de transport în comun.
Garnituri noi, peste patru ani
La prima probă tehnologică realizatăieri au participat şi primarul general,Adriean Videanu, alături de primarulsectorului 2, Neculai Onţanu.
Videanu a precizat că nu a doritsepararea linei de tr