Companiile multinationale cu activitati in Europa de Est si in tarile fostului bloc sovietic trebuie sa isi adapteze oferta de bunuri si servicii in functie de veniturile clientilor si sa acorde mai multa atentie segmentului consumatorilor cu castiguri reduse, relateaza (FT).
Marcile internationale de lux sunt foarte raspandite in regiune, fiind cautate de numarul tot mai ridicat de persoane cu venituri mari. Prin comparatie, segmentul consumatorilor cu venituri mici si mijlocii nu a fost exploatat inca suficient, astfel ca acesti potentiali clienti au optat adesea pentru produse de calitate mai slaba sau second-hand, potrivit publicatiei.
Situatia actuala este insa in schimbare, in special pe piata auto, unde succesul modelului low-cost Logan, dezvoltat de Renault, a luat industria prin surprindere.
Mai multe stiri pe
Companiile multinationale cu activitati in Europa de Est si in tarile fostului bloc sovietic trebuie sa isi adapteze oferta de bunuri si servicii in functie de veniturile clientilor si sa acorde mai multa atentie segmentului consumatorilor cu castiguri reduse, relateaza (FT).
Marcile internationale de lux sunt foarte raspandite in regiune, fiind cautate de numarul tot mai ridicat de persoane cu venituri mari. Prin comparatie, segmentul consumatorilor cu venituri mici si mijlocii nu a fost exploatat inca suficient, astfel ca acesti potentiali clienti au optat adesea pentru produse de calitate mai slaba sau second-hand, potrivit publicatiei.
Situatia actuala este insa in schimbare, in special pe piata auto, unde succesul modelului low-cost Logan, dezvoltat de Renault, a luat industria prin surprindere.
Mai multe stiri pe