Pentru puritani BMW a gandit si xDrive50i cu un propulsor V8, tot biturbo si tot pe benzina. In aceasta forma SAC-ul ajunge la prima suta in mai putin de 6 secunde gratie celor 400 de CP si cuplului de peste 600 Nm.
Transmisia
Puterea motorului este transmisa catre cele 4 roti in proportie 40/60 (fata/spate) in conditii normale de o cutie automata cu 6 rapoarte – care poate fi folosita si secvential. Controlul asupra stabilitatii si tinutei de drum este gestionat de sistemul ICM (Integrated Chassis Management). Distributia puterii motorului intre cele doua punti este controlata de DSC (Dynamic Stability Control), iar sistemul numit DPC (Dynamic Performance Control) trimite puterea spre rotile din spate, independent, in functie de aderenta acestora.
DSC-ul include si oate celelalte functii de siguranta activa si control asupra tinutei de drum: ABS; Automatic Stability Control; Trailer Stability Control; Hill Descent Control; Dynamic Brake Control.
Design
Masina este construita pe platforma X5, dar exteriorul sau difera de SUV-ul calsic. X6 este mai putin inalt, mai elegant si reuseste sa-si transmita caracterul „salbatic”. Daca fata masinii aminteste de X5, spatele plonjat al SAC-ului trimite BMW-ul intr-o nou a dimensiune. In ciuda dimensiunilor generoase X6 nu poate transporta decat 4 persoane, fiecare pasager avand dedicat cate un scaun elegant, dar sportiv. Oricum, probabil, intr-un X6 nu ar fi stat niciodata 3 pasageri pe randul din spate.
Propulsie Diesel
Fara o confirmare oficiala exista si un motor diesel pentru X6. In aceasta forma versiunea X6 s-ar numi 35d. O astfel de varianta ar fi bine vazuta in special de europeni.
StiriAuto.ro Pentru puritani BMW a gandit si xDrive50i cu un propulsor V8, tot biturbo si tot pe benzina. In aceasta forma SAC-ul ajunge la prima suta in mai putin de 6 sec