- Social - nr. 247 / 18 Decembrie, 2007 Sambata, la doar cateva zile de la deschiderea altor doua magazine, la Sibiu si la Cluj-Napoca, "New Yorker" a ajuns si la Targu-Mures. Este vorba de magazinul cu unul dintre cele mai cunoscute branduri vestimentare din Europa, deschis in "Mures Mall", pe o suprafata de 350 mp. Aici, tinerii, deoarece lor le sunt destinate mai mult produsele (categoria 12-35 ani), pot gasi articole vestimentare pornind de la nevoile sport, casual, de eleganta, pe deasupra si la preturi foarte atractive. De acest fapt aveau sa se convinga doamnele si domnisoarele care au luat magazinul cu asalt. Pe langa prezenta DJ-ului Vali Barbulescu, cel care a incins atmosfera, reprezentantele sexului frumos au fost rasfatate cu oferte de deschidere, iar pentru zilele de 19 si 20 decembrie au fost promise reduceri de 20 la suta din pretul produselor! Daca magazinul s-a bucurat mai mult de prezenta feminina, faptul s-a datorat prezentei marfii cu specific. Produsele barbatesti sunt anuntate sa apara in magazinul din "Mures Mall" mai tarziu, probabil dupa extinderea Mall-ului, dar reprezentantii sexului tare sunt asteptati in magazin macar pentru a face un cadou frumos prietenelor, iubitelor, surorilor sau sotiilor. Chiar daca categoria principala este cea a clientilor de 12-35 ani, magazinul are surprize placute si pentru alte categorii de varsta. In general, "New Yorker" vine cu 5 marci _ Amisu (pentru fete si femei care se vor elegante), Fishborne Sister (stil sport si casual), Fishborne (adresata tinerilor barbati, colectie influentata de muzica hip-hop si rap), Smog (colectie cu elemente inspirate din moda strazii, dar si cu elemente clasice) si Censored (colectie de lenjerie intima cu un stil indraznet), colectii care reflecta in fiecare sezon ultimele trenduri in materie de moda. Istoria "New Yorker" este destul de recenta. Primul magazin s-a deschis