Un procent de 60% dintre romani prefera programele de stiri, in timp ce alti 54% se uita la filme artistice si emisiuni de muzica si divertisment, potrivit studiului "Obiceiuri, atitudini si satisfactia publicului radio si TV", realizat in luna noiembrie a acestui an de Insomar pentru Consiliul National al Audio-Vizualului.
Romanii se uita la stiri din nevoia de informare atat in legatura cu situatia politica din Romania (75,8%), cat si in legatura cu problemele sociale (75,7%) si situatia economica din Romania (73,9%).
Potrivit studiului, 93% dintre romani se uita la programele TV din nevoia de informare, pentru a se relaxa si pentru a consuma filme de fictiune.
Totodata, consumul de televiziune este mai ridicat in zilele de weekend fata de inceputul saptamanii, iar 91,6% din telespectatori se uita la televizor in intervalul orar 18.00 - 21.00.
Un procent de 60% dintre romani prefera programele de stiri, in timp ce alti 54% se uita la filme artistice si emisiuni de muzica si divertisment, potrivit studiului "Obiceiuri, atitudini si satisfactia publicului radio si TV", realizat in luna noiembrie a acestui an de Insomar pentru Consiliul National al Audio-Vizualului.
Romanii se uita la stiri din nevoia de informare atat in legatura cu situatia politica din Romania (75,8%), cat si in legatura cu problemele sociale (75,7%) si situatia economica din Romania (73,9%).
Potrivit studiului, 93% dintre romani se uita la programele TV din nevoia de informare, pentru a se relaxa si pentru a consuma filme de fictiune.
Totodata, consumul de televiziune este mai ridicat in zilele de weekend fata de inceputul saptamanii, iar 91,6% din telespectatori se uita la televizor in intervalul orar 18.00 - 21.00.