Administraţia din România, cunoscută ca fiind ineficientă, copleşită de birocraţie şi corupţie, vrea să se rebrănduiască. Secretarul de stat Alfred Bulai, preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale, a atribuit unei firmuliţe obscure (Imagina SRL), contra unui onorariu de 136.493 RON (aproximativ 41.000 euro) fără licitaţie, sarcina de a elabora conceptele grafice conţinând numele „ROMÂNIA”, culorile naţionale şi stema ţării ce vor apărea pe toate actele oficiale emise de instituţiile publice (Guvernul României, Parlamentul, Preşedinţia, ministere, prefecturi, servicii publice deconcentrate, primării, institute), dar şi pe abţibildurile aplicate pe autovehiculele aparţinând instituţiilor publice, bannere, infochioşcuri, plăcuţe comemorative.
Alfred Bulai a considerat că firma Imagina SRL, care se mândreşte în palmares cu o animaţie de câteva secunde pentru margarina Wiesanna Junior şi încă o mână de desene animate la fel de copilăreşti, e suficient de matură să gestioneze conceptul „România” şi elaborarea unei identităţi corespunzătoare statutului şi aspiraţiilor viitoare ale Administraţiei Publice din România.
Conceptul grafic rezultat din colaborarea cu anonima firmă de apartament a fost caracterizat drept bizar şi hilar de întreaga comunitate a publicitarilor români în momentul în care Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) l-a postat pentru consultări publice, pe site, în intervalul august-octombrie 2007. Ulterior consultărilor publice, logo-ul „România” a rămas postat nemodificat pe site-ul ASG până acum două zile, când a dispărut subit, la o oră după ce ziarul Gândul a solicitat informaţii referitoare la criteriile care au condus la elaborarea unei embleme atât de ingenioase pentru statul român.
Graphic designerul Marina Teodorescu, lector universitar la Universitatea de Arte Bucureşti, a analizat conceptul g