Cele două competiţii paralele organizate de APAR şi UZEAR au avut drept câştigător acelaşi model coreean Cee’d. Oferta imbatabilă pusă la punct de Kia nu a permis nici unui alt competitor să aspire la prima poziţie. Peste 30 de maşini eligibile, două competiţii, două jurii, interese comerciale şi ameninţări cu justiţia. Aşa a debutat şi în acest an încercarea de a stabili cea mai bună ofertă de pe piaţa auto. Kia Cee’d a trecut peste toate. Cu
Cele două competiţii paralele organizate de APAR şi UZEAR au avut drept câştigător acelaşi model coreean Cee’d. Oferta imbatabilă pusă la punct de Kia nu a permis nici unui alt competitor să aspire la prima poziţie.
Peste 30 de maşini eligibile, două competiţii, două jurii, interese comerciale şi ameninţări cu justiţia. Aşa a debutat şi în acest an încercarea de a stabili cea mai bună ofertă de pe piaţa auto. Kia Cee’d a trecut peste toate.
Cu câteva zile în urmă, APAR (Asociaţia Presei Auto din România) a organizat etapa finală a competiţiei „Maşina Anului 2008 în România“. Început cu aproximativ trei săptămâni în urmă, acest concurs în care 18 jurnalişti aveau dificila, dar şi onoranta sarcină de a alege maşina cu cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa autohtonă, a ajuns la momentul desemnării câştigătorului. Cu numai o săptămână înainte, mai exact pe 29 noiembrie, UZEAR (Uniunea Ziariştilor şi Editorilor Auto din România) a anunţat într-o conferinţă de presă învingătorul unei competiţii numită „Maşina Anului 2008“. Disputa dintre cele două asociaţii pentru dreptul de a organiza un astfel de concurs este deja notorie. Încă din anul 2000, când au înregistrat aproape concomitent la OSIM mărcile „Maşina Anului“ şi „Maşina Anului în România“, grupările de ziarişti au început să se şicaneze şi să îşi arunce acuze. A urmat un proces care nu a solu