Crăciunul este o uriaşă afacere din care toată lumea are de câştigat: organizatori de evenimente, firme de catering, proprietari de locaţii, furnizori de cadouri, centre comerciale, companii, parteneri de afaceri, angajaţi. Pentru companii, Crăciunul începe... în luna octombrie, acesta fiind ultimul termen de rezervare a unei locaţii pentru petrecere, de alegere şi achiziţionare a cadourilor pentru partenerii de afaceri şi de rezervare a pensiunilor şi vilelor de vacanţă
Crăciunul este o uriaşă afacere din care toată lumea are de câştigat: organizatori de evenimente, firme de catering, proprietari de locaţii, furnizori de cadouri, centre comerciale, companii, parteneri de afaceri, angajaţi.
Pentru companii, Crăciunul începe... în luna octombrie, acesta fiind ultimul termen de rezervare a unei locaţii pentru petrecere, de alegere şi achiziţionare a cadourilor pentru partenerii de afaceri şi de rezervare a pensiunilor şi vilelor de vacanţă de la munte, pentru angajaţi şi colaboratori.
În timpul petrecerii, se premiază, uneori public, cei mai buni angajaţi, se ţin discursuri tonice de motivare şi felicitare a echipei. Modul în care este structurată şi organizată o astfel de petrecere, precum şi mesajele care se transmit cu acest prilej pot convinge un angajat de puterea financiară a companiei, de intenţiile şi obiectivele ei de viitor, de importanţa pe care o acordă managementul comunicării cu cei din subordine.
„În cercul lor de prieteni, angajaţii unei companii se mândresc chiar şi cu locaţia aleasă pentru eveniment: cu cât este aceasta mai fastuoasă, cu atât mai convingătoare este şi demonstraţia de forţă a companiei“, afirmă Anca Mitu, director general al Privileg Catering, una dintre cele mai mari firme de catering, şi al Club Cortina, primul club de evenimente