Petrom a construit, in ultimii trei ani, 100 de benzinarii PetromV, care includ, pe langa statiile de alimentare cu carburanti, magazine si restaurante, informeaza Mediafax. De asemenea, compania intentioneaza sa diversifice gama de servicii disponibile, cu plata facturilor la utilitati sau efectuarea de transferuri bancare.
Compania a lansat conceptul PetromV in 2005, odata cu deschiderea primei statii de acest tip pe Bulevardul Iuliu Maniu din Bucuresti.
"Pentru deschiderea a 250 de benzinarii PETROMV pana in 2010, Petrom si-a asumat un program de investitii consistent pentru segmentul de marketing si intentioneaza sa creasca eficienta operatiunilor si a personalului (...). Pana in 2010, Petrom va investi aproximativ 500 de milioane de euro in activitatile de marketing", se arata intr-un comunicat al companiei.
Reprezentantii Petrom mentioneaza ca segmentul de retail este extrem de dinamic si inregistreaza o tendinta de diversificare a serviciilor oferite in benzinarii.
Compania a anuntat, saptamana trecuta, ca a finalizat transferul celor 500 de benzinarii operate in Romania in sistemul de administrare Full Agency, care a fost initiat in 2005 si a presupus atribuirea managementului si personalului statiilor unor dealeri independenti.
Circa 300 de dealeri administreaza statiile Petrom din Romania. Petrom a ramas proprietarul statiilor si a impus partenerilor respectarea unor standarde, portofoliul de produse si politica de preturi.
Petrom a raportat in primele noua luni un profit net de 1,548 miliarde lei (460 milioane euro), cu 22% mai mic decat cel din aceeasi perioada din 2006, ca urmare a aprecierii monedei nationale in raport cu euro si dolarul si a cresterii pretului la titei cu circa 20%.
Mai multe stiri pe Petrom a construit, in ultimii trei ani, 100 de benzinarii PetromV, c