Compania GPV Romania, membra a GPV Groupe din Franta, a realizat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de peste 6,89 milioane de euro, in crestere cu 6%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Conducerea companiei estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, cifra de afaceri va atinge 11,8 milioane de euro, valoare reprezentand o crestere de 18% fata de 2006, cand acest indicator s-a cifrat la 10 milioane de euro. Conducerea GPV este de parere ca piata romaneasca de produse pentru corespondenta creste, in prezent, cu 6-7% pe an, iar pentru a face fata cererii din domeniu, compania a dezvoltat un departament de mail-services, in care s-au investit aproximativ 3 milioane de euro in ultimii doi ani. GPV Romania produce anual 600 de milioane de plicuri, in timp ce productia totala a grupului ajunge la 17 miliarde de plicuri pe an. Centrul de productie de la Cluj-Napoca a fost infiintat in 2002, an in care GPV Groupe a decis sa se extinda in tarile din Europa de Est. Compania GPV Romania, membra a GPV Groupe din Franta, a realizat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de peste 6,89 milioane de euro, in crestere cu 6%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Conducerea companiei estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, cifra de afaceri va atinge 11,8 milioane de euro, valoare reprezentand o crestere de 18% fata de 2006, cand acest indicator s-a cifrat la 10 milioane de euro. Conducerea GPV este de parere ca piata romaneasca de produse pentru corespondenta creste, in prezent, cu 6-7% pe an, iar pentru a face fata cererii din domeniu, compania a dezvoltat un departament de mail-services, in care s-au investit aproximativ 3 milioane de euro in ultimii doi ani. GPV Romania produce anual 600 de milioane de plicuri, in timp ce productia totala a grupului ajunge la 17 miliarde de plicuri pe an. Centrul de productie de la Cluj-Napoca a fost infiint