Compania Petrom a ajuns la 100 de benzinarii PetromV, concept care presupune, in afara de statiile de alimentare propriu-zise, si existenta de magazine si restaurante. Pentru viitor, gama de servicii va fi extinsa cu posibilitatea platii facturilor la utilitati, efectuarea de transferuri bancare si chiar achizitionarea de bilete la loto.
Compania a lansat conceptul PetromV in 2005, cind prima statie de acest tip a fost deschisa pe Bulevardul Iuliu Maniu din Bucuresti.
„Pentru deschiderea a 250 de benzinarii PetromV pina in 2010, Petrom si-a asumat un program de investitii consistent pentru segmentul de marketing si intentioneaza sa creasca eficienta operatiunilor si a personalului. (...) Pina in 2010, Petrom va investi aproximativ 500 de milioane de euro in activitatile de marketing“, se arata intr-un comunicat al companiei.
Reprezentantii companiei au mai spus ca sectorul de retail este deosebit de dinamic, iar populatia a inceput sa fie sensibila la serviciile adiacente din benzinarii. Compania a mai anuntat, saptamina trecuta, ca a finalizat transferul celor 500 de benzinarii operate in Romania in sistemul de administrare Full Agency, care presupune atribuirea managementului si personalului statiilor unor dealeri independenti.
Cotidianul
Compania Petrom a ajuns la 100 de benzinarii PetromV, concept care presupune, in afara de statiile de alimentare propriu-zise, si existenta de magazine si restaurante. Pentru viitor, gama de servicii va fi extinsa cu posibilitatea platii facturilor la utilitati, efectuarea de transferuri bancare si chiar achizitionarea de bilete la loto.
Compania a lansat conceptul PetromV in 2005, cind prima statie de acest tip a fost deschisa pe Bulevardul Iuliu Maniu din Bucuresti.
„Pentru deschiderea a 250 de benzinarii PetromV pina in 2010, P