Producatorii de bunuri de larg consum, de electrocasnice si retailerii afirma ca vanzarile acestui sfarsit de an, care sunt cel mai important indicator pentru bugetul anual, sunt mai mari cu circa 20% fata de anul trecut. Cresterea este in linie cu majorarea salariului mediu pe economie fata de anul trecut, de circa 25%.
Vanzarile de bere si vin cresc cu peste 20%. Producatorii de electrocasnice egaleaza in jumatate de luna vanzarile din decembrie precedent. Pe piata auto, 10% din vanzarile anuale se fac in decembrie. Evolutia se bazeaza in primul rand pe cresterea puterii de cumparare.
Spre exemplu, retailerul de electronice si electrocasnice Flamingo a atins inca de ieri nivelul vanzarilor din decembrie 2006, in ultima saptamana compania raportand vanzari medii zilnice mai mari de un milion de euro, iar estimarile prevad continuarea tendintei.
Ziarul Financiar Producatorii de bunuri de larg consum, de electrocasnice si retailerii afirma ca vanzarile acestui sfarsit de an, care sunt cel mai important indicator pentru bugetul anual, sunt mai mari cu circa 20% fata de anul trecut. Cresterea este in linie cu majorarea salariului mediu pe economie fata de anul trecut, de circa 25%.
Vanzarile de bere si vin cresc cu peste 20%. Producatorii de electrocasnice egaleaza in jumatate de luna vanzarile din decembrie precedent. Pe piata auto, 10% din vanzarile anuale se fac in decembrie. Evolutia se bazeaza in primul rand pe cresterea puterii de cumparare.
Spre exemplu, retailerul de electronice si electrocasnice Flamingo a atins inca de ieri nivelul vanzarilor din decembrie 2006, in ultima saptamana compania raportand vanzari medii zilnice mai mari de un milion de euro, iar estimarile prevad continuarea tendintei.
Ziarul Financiar