Grupul Far Est, producatorul de ferestre din PVC marca germana Trocal, are ca strategie vanzarea doar catre persoane fizice si va ajunge anul acesta la investitii de circa 7 mil. euro in dezvoltarea businessului.
Far Est are in derulare in prezent investitii de 3,5 mil. euro pentru majorarea productiei de ferestre din PVC pana la 550-600 de ferestre pe schimb si pentru relocarea productiei de geam termoizolant.
"Anul trecut am finalizat o investitie de 1,5 milioane de euro in dublarea capacitatii de productie, pana la 250 de ferestre pe zi. Pana la jumatatea acestui anul vom mai investi 700.000 de euro, care ne vor permite sa ajungem la o productie de 550-600 de ferestre pe schimb", a declarat Cristian Zamfir, managing partner al grupului Far Est, care detine 50% din actiunile grupului. In plus, compania Euroglass, parte a grupului Far Est, va reloca productia de geam termoizolant, costurile pentru aceasta operatiune urmand sa ajunga la un milion de euro.
Compania detine 10.000 de metri patrati de hale de productie si de logistica in localitatea Domnesti din vestul Capitalei, intinse pe o suprafata de 22.500 de metri patrati.
Strategia Far Est este de a livra ferestre din PVC doar catre clienti persoane fizice, ajungand in prezent sa detina circa 20.000 de clienti. "Compania este orientata in prezent numai catre clienti persoane fizice. Avem peste 20.000 de clienti pentru care livram anual ferestre din PVC, dintre care 30% cumpara doar o fereastra si vom merge in continuare pe aceeasi strategie", explica Zamfir. Pentru a putea raspunde rapid la cerintele clientilor, Far Est are sase persoane angajate sa asigure service-ul permanent.
Grupul Far Est a ajuns la sfarsitul anului 2007 la o cifra de afaceri de 15,5 mil. euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent, pe fondul cresterii investitiilor in reabilitari termice. In